Pages

Thursday, March 17, 2011

Malam Khatam Al - Quran Atau Berzanji

sedar tak sedar dah tinggal beberapa minggu je.....almost 10 n 9 weeks jee!! byk preparation tak buat lagi..lagi2 door gift! huhuh...hari tuh..mood tuh preparations...ilang tah kemana!! di bawak angin gamaknyer!!

untuk majlis yana...yana tak buat malam beriani(lapa ke ??)..eh berinai sebab nyer..yana tgkkan adat nie mcm tak perlu nak ikut...huhuh maap yer..itu hanyer pandangan yana yang mungkin tak sama dengan org lain...disebabkan pernah serik ikut malam berinai nie...n perlu menunggu lama...maka mmg dari dulu yana dah tetapkan niat..kalo aku kawen..aku taknak malam berinai...ini sebab yana tak nak menyusahkan byk pihak yg terpakse menunggu tuk pengantin bertukar baju..uhuuh maka yana akan gantikan dengan malam khatam al-quran atau berzanji...belum pilih lagi...rasenyer mcm berat nak bace berzanji...dah lame tak bace berzanji..dulu masa sekolah suka baca berzanji nie sebab suke dengan lagu nya...bacaan nya lembut....mendayu2...



meh kiter dengar sama-sama dan hayati rawi pertama dalam berzanji

6 comments:

cheQmOomOo said...

ye, berzanji bes..bru johor :)

n!ny_la!ho said...

x kesah memane p0n...i'allah, i smpai utk sksikan kesemua mejlis u,syg...huhuhuh

adorable ~A.N.A said...

darling give me 5!! kite same, i xbuat berinai..buat berzanji je..yok2.. bru ade geng :)

Lyana MK said...

cheqmoomoo : kan! terase kejohoran nyer!! ;)

niny ku syg : yesss la!! u kan henna designer i ...u mesti ade...biar pun baby dalam peyot tendang2!

ana : yeah!! gimme 5!!

cheQmOomOo said...

ye btol! :D

Lyana MK said...

cheqmoomoo : ;)