Pages

Thursday, March 24, 2011

Kegilaan Terhadap Kucing *meoooowww*

awwww!! meowwwww!!!

okey pembukaan entry yg gatal! hahah... sape suke kuceng!!(ditulisan dengan KUCING)..sila angkat tangan!!!

yana sukeee!! suke gileee!! gileee kucinggg!! ....enuff yana =_="

biar pun zaman skrg kiter ade tv,telefon,facebook,kawan2,adik2,boyfriend2, hehehe kesunyian tetap akan terase tuk sape2 pengemar kucing.....kenapa...korang akan rindukan nak main kejar2 ngan kucing,nak usap2 perut yg berbulu tuh....n dengar meow meowwww kt umah!

kerana itu terjadi pada yana!! ohhh damn! bosan gileeeeeeeeee...

so kebetulan...sorang member yana nie mak dia mmg ade kucing nak bagi...then semalam yana gi rumah dia...smp2 je.....yana trus rase cam nak pengsan!!! nak tau nape.....mak dia ade 45ekor kucing!!!!! bukan 4-5 ekor okey....45ekorrrrrrr!!! n yg best nyer!! sume cantik2!!!!! sumeeee gojes2!!! sumeeeeeee menawan!!!!!!!! pengsan!!!!! pengsannnn!!!!!

auntie nie kater...dia mmg tak kasi org...(so pada sape yg berharap sila lupekan!;p) sebab kucing2 nie bukan dia beli tau....kucing2 yg datang ke rumah dia...haih terpikir jap! kucing2 gojes plak tuh yg datang....huhhu bukan kampung2 style tau! stok2 kaler ala2 brown2 gitu...

meh kiter layan gambo!! sori lah...qualiti amik pakai BB je....DLSR ku tertinggal memori kad!! huwaaa~




pengsan kan!!! yana amik 2ekor!! heheeh......next entry baru reveal!!

4 comments:

elle's laaa~ said...

wahhhh.... comel nye!!!! yana.... kite nak jugak!!!!!!

Lyana MK said...

heheheh comel kan!!!!

isaac ismael said...

thats so many cats

cikpingu said...

hahaha..pasni yana plk leh bela kucing smpi byk cmtu...