Pages

Monday, December 27, 2010

Pengantin Ini Kenapa Perlu Kurus??


tajuk yg sume perempuan suke kot...termasuk ler diri aku niee...well...sume org nak kurus...sume org nak slim melim....sape kot yg suke gemuk...dalam dunia nie alangkah indahnyer kalo makan byk mane pun tak gemuk...kurus je...hepi kan ???sape suke angkat tgn!! hahah...mesti majoriti angkat tgn...bukan perempuan je..lelaki pun suke kot....ah tipu lah...sume mesti nak yg kurus murus jeee kan kan kan ???see...btulkan..

Pengantin Kenapa Perlu Kurus??

kenape?? kenape?? kenape??

1. Sebabnyer tak delah org akan ckp camniee...."eh pengantin tuh..baju dia yg kecik ker or badan dia yg besar??" haha tuk menyedapkan hati sendiri haruslah kite salah kan baju...padahal....jeng jeng jeng

2. Sebabnyer tak delah org akan ckp camniee...."baju pengantin kt bahagian perut tuh byk ropol2 yer" peh kalo kene cam tuh mmg sakit hati kot...itu bukan ropol ok...itu lapisan lapisan kerak bumi....hehe bak kate ibu yana...kiter tak mampu nak buat rumah 3-4 tingkat..maka kite buat lah lapisan perut 3-4 tingkat....oh! masuk akal kate2 ibu itu..wakakaak

3.Sebabnyer tak delah org akan ckp camniee...."kenape lah org wat pelamin nie papan dia melengkung camtuh" harus dilempang kate2 seperti itu kalo kuar yer kawan2 ...ekceli mereka2 nie bukan nak kater pasal papan yg melengkung...tp beban yg menyebabkan papan itu melengkung... =_='

4. Sebabnyer tak delah org akan ckp camniee...."eh time photoshoot mane pengantin lelaki.." huh sebenarnyer pengantin lelaki itu ade...tetapi tersembunyik dek pengantin perempuan yg besa...oh kejam!

so jawapnyer aku kene kurus gak!! maap sume di atas adelah merujuk kepada diri sendiri dan makhluk2 planet zuhal yer kawan2 ...xde kene mengena ngan org di planet bumi...harap xde alien2 yg terase..

haih santa pun tau kuruskan badan ...ko bile lagik yana oitt!!

5 comments:

aimannajmi said...

kurus sbb nk cantik...:-P

pape pon truskan usaha...bnyk lg mase...comel dh ni....
manis sgt muka yana....;)

Lyana MK said...

fiza: tau takkper.... lemak sepah2 dah niee!

aimannajmi said...

hehe...ok jer..still cun lg lah...klu x fiza x pujilah....sbb cun lah org puji...manis mcm susu pekat manis....! :-D
plus dgn suara yg manja tu....auchhhh!!

Lyana MK said...

fiza : haha leh kene kencing manisss...hahah!

suka cartoon said...

hahaha,...nice one..i like it...
jejak ditinggalkan agr mudah untuk dijejaki..