Pages

Tuesday, December 7, 2010

ceritera pre-wedding

wokehhh!!!
khok khok khok khok
haccccoooohmmm!
*masih batuk & bersin lagik..virus encek tunang sgt dasat..*

ini kisah tentang pre wedding
ooohhhh npknyer ape konsep nak di ketengahkan yerk???
huhuhu..kalo leh nak pelik skitt...
takkan nak amik pre wedding pakai baju angkasawan plak ...
eh boleh lah...aduh tp nak sewa tah bape ringgit plakkk..
ohh jgn nak membazir okey...kerana byk yg kiter nak gune duit tuhh...

disediakan gak gegambo bawah nie tuk kiter same2 cedok idea derang...
kalo ikutkan mat n minah salleh niee sume pre wedding nak berciom saje...ohhh tidak elok itu...

jap jap jap ...
180 hari mencari kekasih halal

omak aihhh kejap je dah ilang 2hari....itu pejam celik...pejam tertido..tercelik balik tuh
eh eh eh melalut..
sambung balik....
so pada b2b yg br nak carik2 idea tuk pre weds niee...jom kiter tgk sesame...kot2 u olls ade idea lain....yg lebihhh bernassss seperti beras bernas tuhh.. ;)

semua gambar adalah dari sumber yg terdapat dalam internet

gambo diatas bukan pre weds...tp sgt comel!!!

sgt suke gambo ini...tp mane nak angkat piano plakkk nak letak kt tanah lapang nieee....
duhhh!! penat2!

rase seronok plak men lompat2 kt tgh2 padang nie kan...!
sweet habes kan ??
tp terase nak gi broga...de tak sesape nak tolong angkat kan katil ke atas saneee??
heheeh...... ;p

seyes...saya sgt suke ini....n terase nak meniru derangg....
heheeh cute kan???x perlukan prob yg byk.....papan hitam jee...
tp di nasihatkan korg jgn gune papan hitam kt kelas tuh....bosar sgt....
kang jadi karangan plak kang ...hahaha byk tmpt kosong nak kene tulisss....
cute kan???? cute kann??? ske ske skeeeee ... ;)

gambo nie..oh lupekan lah
nak masuk dalam tayar pun tak muat
ok
NEXT..
(tak nak citer pjg pasal gambo di atas =_=' )

idea yg simpleee tp npk best...sebabnyer...
korang leh gune frame2 lame...
lagik lame...lagik dramatik gituuuu...
n leh dibuat dibelakang rumah jee.....
cara2 nyer dptkan pokok2 yg rendangg...then gegantung ler frame tuhh..
:)


okey!! tadika gembira...
best kan!! sgt ceria gitu....suke lah!!!
cume terpikir jap!!
sudikah encek tunang ku pakai suar camtuhhh...
hahahaaha...


wokeh itu sajekkk tuk kali nieee kang sambung lain!!
pale dah pening nak gi carik tmpt bersin nieeeeee

sebelum tuhhh

HACHOOOOOOMMMMM

okey...virus dah tersebar...
selamat selsema
;p

9 comments:

mama nadzmy said...

hahaha...aku pun suka yang conteng kat papan hitam tu...yang lompat2 atas katil x berapa nak sesuai sangat coz belum nikah...
aku ada idea...apa kata ko buat ala2 polis tangkap pekerja monorail yang melakukan kesalahan....ahahakkkkk
pejol : pakai uniform polis
ko : pakai baju monorail yang melakukan kesalahan... ;p

Lyana MK said...

oittt!! hahaha x nak!!!....tidak!! aku reject habes habesan!!!!

WillBe.Mrs said...

papan itam best...! i'm thimking of that jgk ms pre- weddg ps...best2!

Lyana MK said...
This comment has been removed by the author.
Lyana MK said...

kan!!!! papan itam best??? sedang mengusyar papan itam di kedai 2ringgittt heheeh!;)

Un Phat Lee said...

tema2 dak2 sekolah amacam? bakai baju sekolah.haha

Lyana MK said...

un phat : rasenyer comel gakkan pakai sekolah???heheeh tenkiuuuu2 ;)

Nurul Syamimi said...

salam ;)
saya pon sekarang tengah terfikir untuk photshot pre-wedd.

thanks for this entry.sedikit sebanyak mendapat idea from the picture ;)

lawat2 blog saya jugak ye

Lyana MK said...

syamimi : sharing is caring dear...hehe tak per kongsi2 skit idea...kot2 leh membantu :))