Pages

Friday, January 21, 2011

Tinggal Sorang Nak 200!

balik2 dari sogo...mata sgt mengantuk....semangat nak menghabiskan baucer rm120 meluap2...haih! cam memanggil2 plak baucer tuh mintak di habeskan! heeheh..then tghari td ku gagahi diri ke sogo...heheh nasib pakai selipar je...ketepek...ketepek......cepat skit jalan...cam FASTER hahahah....

then try pusing2..tgk purse...haiya! takde yg berkenan pun....naik plak...gi tgk baju....ingt nak carik skirt keje yg labuh dan kembang...tp tetap tak berkenan...then jalan lagi...terbehenti plak kt bahagian baju yg sebelah dalam....huhuhu ....70% weh!! skiva,triumph..ohh sgt2 mengoda....maka kesemua baucer itu habes kt situ je =_='

sedar tak sedar....follower yana dah makin bertambah!! hishhh mmg syg lah kt korang nieee!! mari2 kiter berpelukkan!! korang sume sgt manissss tau!!!kalo lah yana ade super power mmg ku trun kan ujan gule2 biar korang sorang satu dpt kutip gegule sebakul sorang...tp apekan daya...saya manusia biase tak de power...maka senyuman yg manis niee je cukup tak??? ;p


hehe sorang je lagi nak 200 org...
pada sape yg dah byk follower tuh tak yah lah pandang entrii ni sebelah mata..
huhu terlalu kecik kot nilainyer nak bandingkn ngan yg ribu2 n puluh ribu tu
:)
tapi sebelum smp angka ribu tuh...mesti korang pun pernah ade angka cam nie kan???

tuk sume 199orang follower yana!
TQ sgt2!!!

12 comments:

nabilah_2908 said...

betul tu...semuanya bermula dari bawah... ;)

tahniah...keep it up tau..!! (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KERETA MERAH KU

Lyana MK said...

nabilah : tq dear! yup sume benda bermula dr bawah!

"cikkin" said...

yeayy..congrates dear..!!
kite salah seorg daripadanya..hehe..=)

Lyana MK said...

cikkin : yeah!! anda adalah salah sorang nyer!

.::cintabungablogspot::. said...

huhu...aikk..
cm kenal jek couple yg baju merah tuu ;)

Lyana MK said...

cintabunga ; agak2 sape tuh yer?? hehe

Ciksue said...

yeay..follower yana dah 201..hehe

Lyana MK said...

cik sue : wah dah ade 201!! syg kuat2 kt koranglah!

eiysya zasya's said...

wah.. dah jadi 201 tu.. hehe~
saya pernah ada sorg follower untuk jangka masa yang lama.. dulu2 mana jumpa lg tempat nk ping entry.. tp skrg pun tak ramai jugak.. haha!

nway, saya tag kamu.. =)
25 Random Things About Syarafina Zaini

Lyana MK said...

eiysya : tu lah kan! i pun lame gak nak kompol sume folower nie sebab tuhh sgt menghargai derang!

ferra ferro said...

keep it up kak nana ! =D

Lyana MK said...

ferra : kipidap! ;p