Pages

Saturday, January 8, 2011

Kisah Sedih..Awek Saya Dah Tinggalkan Saya

dulu masa sekolah rendah cikgu suke kan suh korang buat karangan siapa saya...korang buat...pensil lah...sekaki payung la....pemadam lah....kasut lah...ape sajelah...so kali nie aku nak citer pasal siapa diri aku nie...n ape kaitan nyer ngan kisah sedih ini....

aku ade sorg awek....well aku kenal awek nie awal tahun 2010 rasenyer....1st jumpe kt sungai wang....masa tuh aku dok tepi eskelator nak trun bawah.....so pas dia usyar2 aku....kitaorg pun mule kenal2...memula dia tak selesa ngan aku gak...yelah maklum lah kan .....baru kenal...nak mesra camne....tp makin lame makin mesra....aku pun mule jadi selesa ngan dia...dia apetah lagi...

awek aku nie erti name dia CAHAYA KEHALUSAN tp yerlh name pun manusia biase...kekadang mmg ade panas baran n hangin...tp aku lah tmpt paling dia suke lepaskan marah...kdg2 diketuk kepala aku nieee....kdg2 dihentak2 badan aku niee..tp aku slaloooo saba....aku tau awek aku ade masalah....aku relaxxx je....tp pas dia marah2 tuh...kang dia dtg pujuk aku balik......pegang2 mane tmpt yg sakit dia buat td....walopon kdg2 tinggal luke...tp x per...syg punyer pasal aku tahan kan jeeeee......

sampai lah satu hari nikmat ku ditarik.....aku dah tak boleh bersuara.....hanya tulisan je jadi bahan pengantara aku dan awek niee..dia jadi bengang lah..mane tak nyer.....aku wathal kan.....tp bgsnyer ..awek aku tetap bertahan.....tp satu hari niee...dia tersilap.....masam sibuk beli brg......di tak perasan kan aku...sekali aku tergolek sebab kene tolak ngan brg2 yg dia beli...aku cedera parah.......awek aku sedih sgt....dia slalooo salah kan diri dia pasal kejadian tuh....aku kesian tgk dia.........tp aku tak mampu buat ape2....

tapi sekarang dia dah ade org lain...dia dah langsung tak hirau kan aku....org tuh lebih bergaya dr aku...npk cam org2 berada.....npk dr golongan atasan....huhuhuhu npknyer jodoh aku takat nie jelah...huhuhuhu aku doakan derang bahagia......... ;(


-
-



-
-
-


-
-
-
-
-
-
-
-
-

aku dulu yg encem..dan dlam hati ade taman bunge


diri ku skrg...

bf baru dia ( nasib tak jumpe depan2 ade kene pelempang nie)


hari pertama jumpe dah tangkap gambo!! panas hati btul!!!


------------------------------------------------------------------------------------

ahaha maaf yer imaginasi kanak2 mmg diluar batasan kihkihkih hari nie hepi sebab encek tunang ku bg hadiah...hahahah ucapan dari penaja "nie hadiah bufday yer..kasi awal skit"

sumpah sgt terharu...nie lah hadiah bufday paling best sebab paling mahal n paling awal ;p
terima kasih encek tunang...semoga pjg umur dan murah rezeki amin... ;)

okeylah..tu je..kaki sgt lenguh hari niee..sebab berjalan2 jeee...!!

nak tido ....esok nak gi umah megat nyer perkahwinan!!

maka esok update lagi! hadiah dah beli!!


kate tak suke wrapping paper bunge2
ala....kedai tuh takde yg katon2 lah!!!!
=_="


pakai shawl camnie?? okey tak??? huhuh
(apesal ler mata ku sebelah kecik tuh...huhuhu abaikan pipi tembam menambun itu )

8 comments:

Sayang Amirah said...

wahhh bestnya boifren baru .. hensem betul.. sian kekasih yg ditinggalkan tersebut.. haaha

Lyana MK said...

heheeh cian bf tuh...tp apekan ada idup kene truskan! heheheh ;p

Hafizaradi said...

sian bf lme awak....xpelah xde jodoh...ape2pn jg bf yg 'ensem' tu baik2 yer...jgn guris hati 'dia' mcm bf yg dlu.....hehe....;p
cantik...!

si kecil said...

hakhakhak..cumel gile cite ni..

Lyana MK said...

fiza: hehehee mmg kene jage!!! kalo tk ade yg kene jual..

Lyana MK said...

si kecil : heheeheh imaginasi kanak2 luar batasn heheh

w.a.n.i.e said...

wahh..nak bb pin..hehehe

Lyana MK said...

wanie ; sila amik !! heheh dalam fb de