Pages

Thursday, January 6, 2011

Hebat nyer Nuffnang !!




npk gambo atas tuh...sedap kan ??? tu lah nasi kukus kt damansara damai...peh sedap rm4.50 yer kawan2....huuhhu hancussss diet ku hari niee...kihkikih...tp kerana hujan yg tak renti2 menjadikan perut ku syggg lerrrr lapo nyer.....lagi2 ternpk nasi cam tuhhh...gile tak tergoda!!! haish...memula aku tak layan tp dok panggil2...dok goda2 aku...hahaah maap lah ku tak tahan dugaan...hehehehehe.....lagi2 ayam seksi niee ish2!!! sedap2!! hahahahah

okey nape aku citer pasal kehebatan nuffnang....sebab aku baru dpt BE baru...hheeh tak tau ler cik nuffnang nie sengaja perli aku ke apee...tau ler ngah diet niee...tup tup dpt plak iklan cenggitu...heheeheh haih!!! cam saje je nak suh aku gi sane kan .....ape yg aku maksud kan adelah kat bawah nieee


hahah npk....huhuhu yelah2!! saya diet...heheeh mekaseh nuffnang! muah muah muah tuk BE baru!!!

8 comments:

mie said...

wow!!
nampak lagi kurus la lps ni..
eheee

Lyana MK said...

hahaah perli npk!!! kihkihkihkih tarik hidunggg tuhh kang!

✿ Nadya Ahern ✿ said...

Tergoda dengan gambar tu..wuwuwuwu

Lyana MK said...

huhhu kerana tegoda jugek!! diet ku leburrr

bact said...

*glup*glup

(^.^)

Lyana MK said...

kihkikhkihh gulppp!

maCy said...

congrate :)

Lyana MK said...

macy : yang...congrate tu apee niee??? tuk diet yg lebur or BE baru nuffnang?? hehe