Pages

Monday, April 18, 2011

Sama itu Comel

alhamdulilah tuk masa skrg byk yg dah setel....cume skrg pending pada tq kad yg perlu di potong bahagian tepi nyer....benda tuh skg buat sangkut door gift ku nyer deco...hehehe....terpakse mengupah adik sendirik..sebab tak cukup tangan..itu pun dia buat bile rajin..wahai adik kakak ade 1bulan lebih je lagi...npknyer cam kene upah adik2 yg lain...cuti sekolah start bile?? heheeh~ ;p

design untuk tq kad n bunting n kad..sume yana gune yg ade kene mengena...design lebih kurang jee....ini sebab yana nak mereka ( wah boleh yer gunekan mereka untuk benda...failed la tatabahasa ko yana ;p) npk sama...bersambungan antara satu sama lain..saling berhubungan... ;)

yana lebih suka yg design comel2 skit..apetah lagi cartoon!! suke! tapi perkahwinan adalah satu benda yg serious..maka...tak leh la letak katun sgt..hahahaa...biar pun kiter cam bebudak sila jgn tunjuk ye! simpan skittt ghaagag~


inilah tq tag yg nak di gunting..slalo menyumpah diri sendiri..nape lah yana design camnie...skit punyer susah nak guntingg wahahah~ ade sesape volunteer nak tolong?


border lebih kurang same ngan atas kan ?? heheh yer mmg persamaan itu yg di carik!!

masih jenis border yg sama jugak yana gunakan untuk bahagian luar kad

begitu jugak dengan bahagian kad di sebelah dalam...juga border yg masih ada kene mengena~

maka...begitu jugak lah dengan
SAVE THE DATE
masih ada ciri yg sama ;)

16 comments:

elle's laaa~ said...

best nyer jadik org yg pandai design2 ni kan .. uwaaa :( envy u la yana .. hehe ;p

Lyana MK said...

lela : heehh ~ ala ....kelebihan ade sikit kt cini...huhuh ade byk kekurangan tmpt lain yang..

K.I.N.A said...

comel la yana!

Lyana MK said...

kina : macehhhh!!!

cheQmOomOo said...

nanges tu nk gunting :p

Lyana MK said...

cheqmoomoo : hahaha tau tak per!!! nangesss~

ardinihumaira said...

sangat2 comel:)

mama nadzmy said...

bak mai aku tolong guntingkan....;p

Lyana MK said...

dni : tq dni!!!

Lyana MK said...

mas : kalo ko nak tlg mmg aku sgt2 alu2 kan!!

Adawiyah A.Halim said...

mak aii..rajin nye design..tp nice n sweet sgt2 la...

KSWSK said...

akk dl pun sama yana..abes smua adik beradik kena kerah..

Lyana MK said...

adawiyah : saje mencarik sedikit kelainan ;) mekaseh dear!!

Lyana MK said...

kswsk : kan!! heheh adik2 ade lah org yg sgt membantu! ;)

~ NANA ~ said...

dear...11.06.11 my wedding kat kemaman...kekekeke

~ NANA ~ said...

dear...11.06.11 my wedding kat kemaman...kekekeke