Pages

Thursday, April 7, 2011

Outing dengan Vee *MUA cantik*

ni adelah sambungan dari entry yg melepak ngan gojes kt taman tasik shah alam tuh...hehe...gambo2 nie sume dari kamera vee!!

layanzz!!!



sila abaikan saya yg gemuk dan tembam itu yer!! hehe sebab vee sgt slim dan kurus...
;)


vote saya di sini yer sayang sumee!!
sini

8 comments:

saya_arief said...

pinjam belon.
cantik gambar.
:D

myra anne said...

dua2 pon cantek je..huhu

Lyana MK said...

arief : heheh belon tuh pun kami pinjam org lain!! mekaseh!

Lyana MK said...

myra : tq dear!!

sherah said...

waahh kiutnyee baju pink tu hehe u pon cute jugak laa :) bambam pon cute jugak :)

Lyana MK said...

sherah : sob sob ....bile nak krus niee!! bam bam no more!!!!

amy fahmi said...

cantik!!! dua2 pun comel..
rase macam nak amek Vee la jadi MUA kite. lawanya die..

Lyana MK said...

amy : maceh! amik lah dia...dia cantik!! dia makeup pun cantik!!