Pages

Monday, April 18, 2011

Berakhirnyer kisah bunge telur!

pfftttt!!

lege.....akhirnyer kisah bunge telo setel...hehehe dengan rase hepi nyer skrg yana dah ade 100 batang bunge telo tuk di jadikan pahar.....huhuhu

ekceli..yana beli bunge biase jee...murah gile! hahah~ memula bukan main..nak lain dr lain lah...nak bunge besar lah nak DIY lah~~ teeett tamat!! last2 gi kedai beli!! hahaah~~ oleh kerana gembire hargenyer sgt murah...maka yana diy lah sikit2 kasi lagi cun n npk encem sikttt...(nak buek camno..semangat DIY menggunung tinggi!! ) ;p


sebelum di kerjakan..masih suci di kotak nyer!!

selesai dikerjakan! hahah~

dengan kejamnyer ku menukar sedikit bunge tuh dr asalnyer tuk menjadikan beliau lebih digilai ramai *bluweekk*


sambil2 carik bunge telo...bleh plak merembat shawl baru....cume kali nie berbeza skit...
no more pepel..hahah tetibe terase itam putih dunia ku!!

bile org kater kegilaan terhadap pepel menjadik2..maka sedikit pepel di tshirt hahah~

pipi cam nak pecah tembam nyer
hadoi!!

13 comments:

cheQmOomOo said...

cantik2..nmpk len :)

Lyana MK said...

cheqmoomoo : heheheh kasi tukar style dia! hehe~

"cikkin" said...

cantik!! same laa..cikkin pon tergila purple lak lately..huhu..walaupon berusaha elakkan purple..last2 kaler tu jugak yg cantik..huhu

psst..yana bli bunga telor kat mane?

amy fahmi said...

dapat yg mura. tp best. itu yg kite mahu. :D


yana...nape i takleh link blog u eh..die kate url cannot detected...hish..

noridaramli said...

oit suke kat lilitan bunga tlor tu...jeles.....pinjam shawl bulihh

Lyana MK said...

cikkin : kan!! heheheh yana mule menggilakan pepel~ dan jadi semakin gila kepadanyer!!!

beli kt mydin je ;))

Lyana MK said...

amy : emmm nape yer tak leh ...yana pun tak tau..nanti yana check yer

Lyana MK said...

sis ida : heheheh sila lilit jugek!

LittleSunshine said...

comelnya kawan ku sorang ni..=)
best dh settle buah telor..love purple

LittleSunshine said...

comelnya kawan ku sorang ni..=)
best dh settle buah telor..love purple

~ NANA ~ said...

cantek!!!

eh2 1st time sampai sini :)

hai b2b :P

Lyana MK said...

liza : lega tau dah setel bunge telo!!! legaaaa~~

Lyana MK said...

hi nana!!!

hi b2b ;))