Pages

Friday, February 25, 2011

DIY - Kad Kawen! (tak sumenyer indah)


saper kater DIY nie senang...huhuhu sepanjang design kad kawen nie cam2 idea mengong kuar...huhuhu....susah tau...dah design cam nie tak suke...cam nie tak gemor....camni tak minat...haih!! pening2 pale....huhuhu sebab tuh yana sgt salute mereka2 yg gagah buat DIY...sebab...mmg susah! huhuhu...so pesanan tuk diri sendiri n tuk kawan2 lain gak..kalo dpt benda yg DIY dr pemberi tuh...simpan lah elok2 ...bukan ape...mereka menghabiskan sepenuh jiwa raga mereka tuk buat sumting yg DIY niee....!! so sila hargai...!! heheh....sungguh cam yana sendiri..kalo benda yg dpt tuh kiter tau adelah DIY...mmg lame nak buang...so sgt syg...cian...tah2 mereka nye peluh yg buat pun tak ilang lagi kan??? hheeheheh di bawah adelah design reject...huhuhu.....byk lagi yg lain..tp yg lain tuh tak lawa langsungg heheh!

8 comments:

lovelyadibah said...

yana,nie maksudnyer kad nyer xjadi ke ape??

Lyana MK said...

dba : heheeh design yg jadi dah anta printing..ni design reject heheheheh

ardinihumaira said...

memang susah gak ni hehe

.::cintabungablogspot::. said...

adehh... kne reject ngan sis liyana.. meh cintabunga cratekan design jela, huhu.. (cr nahas nak kene mrh ngan sis liyana tu)

Nur Hanani said...

DIY ni ..kalau untuk majlis penting kita,bagus..sebab akan diingat sampai bila-bila..kita akan lebih hargainya.:)

Entri Terkini: Top 10 Gajet 4G popular..

Lyana MK said...

dni : huhuhu mmg susah gak!!

cintabunge: heheh boleh2...tahan ke ngan kakak yg cerewet ini!!heheh

nani : huhu kiter mmg hargai!! tp org??? huhhu

CouLeur de Chiqu3 said...

nk DIY ni kene gigih buat research as inspirasi...cuba dan terus cuba..

kenape reject tu? design xkene ke apa?

Lyana MK said...

chique : huhuhu tah dah buat2 tak berkenan le plakkk huhu!