Pages

Wednesday, February 23, 2011

DIY - Design Canvas Printing


heheheh ala takde makne DIY design letak perkataan KERJA KAWEN KAMI dan burung jeee....then skit2 edit tuk picca!! heheh kirenyer tak suruh org lain buat tuh dikire DIY lah kan..hak hak hak hak....okey lah....design nie yana dah anta tuk printing ke... THE PERFECT CANVAS... rasenyer di kalangan blogger dah fames ames dah ...lagi2 b2b heheeheh....

tuk kali nie yana order yg size 18'x24' sekali ngan easel...huhuh kalo ikutkan ade b2b nak sewakan ...tp dah terbayar awal lah plak!! hehehe tak per mungkin rezeki b2b lain...kot pasnie yana nyer pun leh disewakan ke...heheheeheheheh..... ;)

easel??? rupenyer camnee....hah cam nieee ...sila tundukkan kepala ke bawah!!













































8 comments:

elle's laaa~ said...

yeyayy !!! nnti nk sewa ngan yana je .. huhuhu :)

Lyana MK said...

heheh!! yup!! reserved trus tuk lela!!!

ardinihumaira said...

bestnye dear. :D
dni nak bercanvas jugalah nanti kalo ada rezeki hehe

Lyana MK said...

dni : insyallah!!! design2!!

Nur Hanani said...

bestnya..zaman dulu benda alah ni tak femes lagi.. :)

Entri Terkini: Rombongan dari Sumatera Barat,Indonesia..

cheQmOomOo said...
This comment has been removed by the author.
cheQmOomOo said...
This comment has been removed by the author.
LittleSunshine said...

boloeh sewa gak///huhuhu...best la ade canvas printing ltk kat entrance or meja guest book!