Pages

Monday, December 21, 2009

wiken di Melaka (T_T)

tis wiken saya menghabiskan masa sabtu ku yg indah di
MELAKA..
hooyeeehhh syok ..coz dah lame x gi melaka....
*eh bukan ms nekmal kawen ke melaka ker*
huhuh ampun kan saya sebab ade masalah ingatan masa singkat
hehehe :P
kali nie wedding of da year
antara
Reception Bride : Nurul Nadiah Groom : Azril Izwan
+pengantin ini sgt cantik n encem kan... *blink*+

seronok lah sebab jumper ramai kawan....heheeh
cume yg x bp best nyerrr...asyik jumpe muke yg same jer...
mane yg lelain tuh.....x turun pun......mase nie ler nak jumpe kengkawan balikkk
support ler skit kengkawan yg lain tuhhhh...
turun n meramaikan lah majlis heheeheh
antara yg dtg hari tuhhhh


+barisan askar dr 2nd batch yg dtg +


+barisan wanita2 jelita menawan n rupawan ;))+

tapi sebenarnyer...ape yg seronok adalah aku dpt jumpe kawan
balkoni ku mase sekolah dulu...mase sekolah dulu kitaorg suke sgt ckp kt balkoni
memperkenalkan

FAZA FAYZA FAWZY
+saya terlalu indu ngan dia *muah*+




2 comments:

DianaJ's said...

haih.. bkn taknak support. cuma transport takde. haih2..

Lyana MK said...

diana : lenkali kontek2 je..aku pun gi ngan kete syahman tau...pool gitu