Pages

Thursday, December 10, 2009

PATAH TUMBUH HILANG ADE GANTI

Setiba di persimpangan, Langkah kita tak lagi sehaluan Bermula di saat itu Tidak senada irama dan lagu Begitu hidup ini Tiada yang abadi Yang patah tumbuh Yang hilang berganti Kau telah jauh, jauh dariku Tiada ruang di hati buatmu Namun harusku akui Ada ketika di minda kau menjelma kembali Sekali segala ada Ada rindu yang datang tiba2 Tak mungkin kerana sayang Cuma terganggu oleh perasaan Begitu hidup ini Tiada yang abadi Yang patah tumbuh Yang hilang berganti

Lagu nie aku dgr masa nak gi keje dlm kete td..huhu
selama nie dgr x rase pape..
tp hari nie dgr terasa cam ade kene mengena ngan aku skrg nieee
sebab ape org tua kiter ade peribahasa
YANG PATAH TUMBUH
YANG HILANG BERGANTI
sebab tak ade yg abadi kt dunie nie..
so cam situasi aku kan ..
mesti ade yg akan hadir sebgai pengganti
cume aku nak ke x nak je terima..
huhuhu

ape yg penting skrg...
CONTACT LENS
aku dah ade....yeahhhh
so abg2 ensem yg dok jejauh...
jage-jage oke! coz saya dah boleh melihat jauh!!!
hahahaahahahah

+adakah mata saya ade sinar mata kejujuran+
(T_T)

4 comments:

Prodigy said...

testing.. testing..

wah, dah leh komen dah.....:D

Lyana MK said...

so xdelah yg akan menghalang perhubungan kiter nie!!rite???
selamat mengomen!

Hasan Amran said...

tak perlu tergesa-gesa mencari pengganti. kena survey elok2.... hehehhehe....

Lyana MK said...

hasan : hehe mekaseh 4 ur advise ok!!