Pages

Tuesday, December 1, 2009

Dating wit Ladiey Gege & Cik Pingu




hoohhoho
semalam ade plan nak gi tgk teater kt MATIC ..
tah ler..cam ne punyer sesat ler aku nie..langsung aku ke
KOTA KEMUNTING..opss KOTA KEMUNING...
dah alang2 sesat..baik aku sesat ngan jumpe kawan2 huhu
so langsung ke sane..makan kt restoren JULIET..
sedappp Chicken Chop Banjir dia best...aku ske sgttttt
yummmmmy...


diaorg best..otak gile2...
pastuh melayan kami adik beradik yg mmg dah sengal nie
lagi la gamat...ekeekek
gelak je kejenyer...
isu pasal iya buang enset dia dlm kolam secara x sengaja pun masih dijadikan bahan gelak
iya redha je...ade sesekali kitaorg kutuk sesame kitaorg
hahaha
cam2 lah gossip yg di kuarkan..
then kitaorg lepak sampai kedai tuh tutup..
kul 10 dah tutup..awal gile....
heheeh
rupenyer nak gi kota kemuning xde lah jauh sgt kalo gune NKVE...
kalo dari umah aku..kuar tol sg buloh...exit seafield...
tu lah yg aku ske kalo SESAT...byk jalan yg aku x tau sume aku dah tau..
yuuuuummmmmyyy!!!
ehh
yehhhhaaahaaaaaahhaa
aku x tau kenape hari nie aku pakai sume kaler merahhhh
adekah seperti diri ku yg sedang emo..
huhuh
maklumler...bulan berganti..huhuhhu
*x yah tau lebih *



emmm..tetibe aku terasa....
diriku skrg dah terlalu jauh ngan dia....
semakin lame dia makin ilang dari hati n fikiran aku....
mungkin dia jugak cam aku skrg...
bahagia ngan pengganti aku...
cume ku yg masih blum ade pengganti dia.....
kerana aku rasa aku bahagia
SEORANG...
buat masa skrg nie..
insyallah



No comments: