Pages

Thursday, December 3, 2009

Mysepai

semlam x gi kelas swimming..coz iya kedemaman..
*indu instructor kuuuu*
tp malam tuh ku hiburkan hati adikku ngan bawak dia tgk wayang
MYSPY
citer dia ok lah ...
tp aku rase x bape best...
rasenyer citer2 dr KRU yg terbaik rase nyer cicakman yg 1st dulu
yg lelain sume dah x best...
tp aku pelik gak...coz afdlin yg direct...
tp nape x best citer tuh ye...
jalan citer dia x syokkkkk...
lawak AC & Harun kelakar lah ..
tp cam x puas...coz ade jalan citer yg x best..
huhuhu

yana + iya


+ cik tiket wayang +

+ tgk wayang outfit +


sejak aku putus..
aku x pernah biarkan diri aku sendiri
aku bersyukur sebab iya ade kt cni sebgai penguat aku
tp semlm..coz iya demam..aku drive sendiri gi keje..
balik tuh..tetibe aku rase sedih sendiri..
tah kenape..
tp yg aku tau ..
aku teringatkan dia..
sebab tuh aku wat status FB

"

Mrh dgn diri sendiri..ingatan np dgl,msh ingt dia..hati np dgl,msh de tmpt tuk dia..airmata np dgl,msh jth tuh dia..np dgl sgt ni!!dgl!!

"

huhuhu..
biarlah...lame2 nanti aku lupe lah ..
kiter xkan pernah lupe sumone yg pernah ade dlm idup kite sekian lama
tp
lama2 dia akan hilang ngan sendiri..
n yg tinggal cume sedikit ingatan..n bekas....tu je...
insyallah
ade hikmah di sebalik perpisahan nie...
TUHAN jua yg menemukan kami..
pasti ade sebab kenape TUHAN memisahkan kami..
DIA lebih mengetahui apa yg terjadi..
tp apa yg aku tau..
AKU DAH JADI YG TERBAIK..
DIA PUN DAH CUBE YG TERBAIK..
cume jodoh kami tak panjang..
aku x pernah benci ..
aku x pernah dendam..
SEBAB
AKU PERNAH BAHAGIA DGN DIA..
AKU PERNAH RASE DI SAYANGI
AKU PERNAH RASE DI KASIHI


hari ni ujan masih trun pepagi...
menyorok dlm selimut je keje nyer..
heheheh
sebab tau hari nie jumaat ..
so pakai simple2 je lah ....huhuhu



No comments: