Pages

Wednesday, December 2, 2009

Cekelat~

semalam gi jumpe kawan baik mase aku kt arau
ASROL
*sowi..xde gambo coz mase nie kamera tertingga..pastuh enset lak abis bateri..aishhh.. (+_+)*
jumpe dia sebab dia nak kasi cekelat..
yummmmyy...
ma faveret...
huhu cik yana kiter nie suke sgt membeli beli
tp makan nyer idak..
huhuhu
kecuali ade penyebab yg menyebabkan aku makan
heeheh
jumpe kt A&W PJ..
lame gile x jumpe asrol..
kangen gitu..
hhehe sampai asrol pun ckp
"lama x jumpa hang yer totoise"
ekeek totoise adalah nama timang tinggi2..eh timang timangan ku
mase kt teknik n kt uitm dulu
heeheh
bukan sebab aku nie lembap,lambat,slow atau seumpama dgn nya
tp masa tuh terlalu ramai org yg ade name yana..
so aku manusia yg gile glamer ini
x suke ler...same ngan org lain
*hakikat nyer mmg same pun heheh..*
so aku mintak ler kawan2 panggil
LYANA TOTOISE
hehe unik kan??
kesannya..sampai skrg kawan2 ku masih ingt name tuh...
cume skrg dah x bp gune...coz dah besar kan kene lah act cam org dewasa..
walaupun hakikat nyer aku sgt indu ngan panggilan tuh...
hhuhuhuhu
oooohhh berbalik pada cekelat td
diantara nyaaaaaa....
drumm rolll treerrttttt treettttt..
+lambakkan DAIM...sedappppp+

dan




dan



dan



+BANYAK LAGI+
*psstt..x baik ok tuk DIET kih kih*
(|_|)


pagi2 bgn hujannn lebat sgt...
yahoooooooooo
tarik simut balik....
zzzzzZZZzzzZZZzzz
tp kene gi keje gak....coz tetibe hati ku berkata
"yana!!!bgn!!cuti tinggal sehari je...jgn malas!!"
keekek..kdg2 hatiku seperti ibu ku yg tersyg tuh...pot pet...pot pet...
*ibu ampun..hehe..*
pastuh adikku plak demam...maka ku gagahi lah diri nie tuk gi keje
hasilnyer..nie lah dress code ku tuk hari nie...



teng terengg......
*kdg2 baru ku sedar..sound effect ku selalo nyer gagal..mulut bunyi lain..dlm nie jadi lain plakkkk....adoiyai...maaf kan saya yer...huhuh terimalah kelemahan saya *



*belt baru+baju lame x pakai*


No comments: