Pages

Monday, July 15, 2013

Teh Dangdut dut dut dut


berdasarkan tajuk entry dengan picca 
adekah korg rasa ianyer sinonim
hahahh


aku sendiri tak tau nape nama begitu di beri 
sebab sepanjang aku buat teh nie xdelh aku menari2 golek inul gitu 

TEH DANGDUT 

bahan-bahan
(bahan-bahan adalah mengikut cawan seperti diatas)

3uncang teh ( aku gunekan BOH uncang)
4 sudu besar susu pekat manis (mengikut kesukaan)
2sudu besar susu segar / cair (mengikut kesukaan)
1 cawan air
 1cawan air panas
cara-cara
masak 3uncangteh tadi dengan 1cawan air..
kiter nak memastikan teh yg kite dpt adalah pekat yer

sesambil tuh.. 
campurkan susu pekat,sususegar/susu cair dan air panas
kacau smp sebati 
gunakan 2bekas untuk tarik air susu nie
pastikan panas tau 
sebab kalo sejuk takkan menghasilkan buih yg byk 
then tarik la cam teh tarik tuh susu td
tarik punya tarik 
masukkkan dlm cawan berserta buih2
then secara perlahan2 masukkan teh pekat yg dah dimasak td
perlahan-lahan biar teh tuh dok diamm setempat 

SIAP!!!

hehehe
senang jeee!

hasben teruja tgk pas balik solat terawikh malam td..
kihkihkih
mungkin anda ley cuba.. 
pasti mereka kagum! heheh

selamat berdangdut!

6 comments:

Nona Azhar said...

kelas kau aku nak try nih balik kang. nak dut dut dut laki aku. ajhahahahahah

diary_ciknaa said...

sedapnye teh oiiii..

Lyana MK said...

oit2.. mak preggy sila avoid.. hahaha mengurangkan hgb

Lyana MK said...

@nona.. dutdut la bersama

Aty Fared said...

senang jer upernyer...boleh buat tuk asben bukak pose nih... tapi nama tak hengat ko...heheh...

safurara said...

bila buat ni nk kacau pon rasa syg.hehehe