Pages

Sunday, June 30, 2013

etty oh etty!

entry kali nie mmg khas untuk etty.. aka cahaya rumahku... *sgtttt*
aku walo muntah gini.. masih gagah nak buat entry sepesel tuk kau...

etty...
opkos la kawan blogger.. *sape kate blogger poyo tuh...sapeee..sapeee...*
kenal masa bbf lagik..
masa tuh aku ingt lagi dia ade jual mee siput rasenyer.. ke maruku.. ke bahulu ..
*kater ingt... tp lupe jugak*
so aku pun pm la..sedap ke bahulu tuh *aku confirm itu bahulu...rasenyer*
so dari situ la terus pokpet pokpet..
tgk kawen same tarikh.. *aku tau dia mmg sengaja nak tiru aku*
3.6 nikah
4.6 sanding
tp masa tuh sebab sibuk sendiri.. x sempt nak tgk gambo kau.. bahahahh ampun deh!

citer pasal wedding preps dah habes maka bertukar ke cerita proses anak..
rezeki aku dtg dulu... mak bunting pelamin nokss..
so masa tuh etty menyuarakan kebimbangan dia..
adekah sebab dia jaga n bela kucing jadikan dia lambat dpt baby...
etty stress sebab ramai antara yg same tarikh kawen kitorg dah preggy
tp aku sebagai pakar motivasi.. *bahahaha* ckp la...xde kene mengena jek pasal bela kucing dapat anak lambat..
aku tau kau lega kan aku ckp camtuh..
takk lama...
pastuh etty pun preggy... .


so citer proses anak mmg dah berjaya
maka citerla plak psal pregnancy...
tp time nie aku lebih byk berkongsi citer pregnancy ngan nasrah yang
hahah etty dia dah sombong *kahkahkah*

maka citer nyer bertukar plak jaga anak... breastfeed.. solid food.. n gosip2 liar alam maya.. *bhahahaha... gosip liar tak tahan....tapi baru nie ade ke dia citr gosip pasal zahid..hahaha dahla aku blurr... ku layankan je minah etty nie..*

sampaila ke pertemuan 4 mata.. masa kt ikea.. aku perasan umar dulu.. hahaha pastuh br carik etty... dasar bengong..dah tentu yg dukung umar mak dia bukan maid... hahaha ampunkan mak yong yang pening tuh...

dah la x ajak aku duduk... dok borak kt tengah2 alam... hahahahaahh
hampeh!!!
so ko utang aku ikan bakar umbai + coconut shake satuuuu
terima kasih... *kihkihkihih*

aku suke gambo nie.. walo satu je berjaya tangkap
tapi nape tgn aku gemok sgttttt!!!
*down*
tp disebabkan etty pakai baju melintang2 gitu 
maka dia pun ikut nampak mok mok
wahahahaahahah
disini aku mendahului etty ngan 2-1
;p


6 comments:

~ NANA ~ said...

ntah etty ni...tak sopan langsung ajak makyong borak2 sambil berdiri! haha

sarah shamsyul said...

Hahaha. Etty kan.etty adalah etty la.rugi sape x jd kwn die.

Etty,banje i.dah puji ni

Chekgu Azrine said...

Nnti nak buat jumaat ni nK bwk g potluck

Lyana MK said...

nana : kan mengah kak yong diri2

Lyana MK said...

vee : hahahah RUGIIIIII tak kawan etty! bluwekkkkkk!

Lyana MK said...

@azrine : selamat membuat!! dan berpotluck!!