Pages

Wednesday, December 7, 2011

Rembatan di baby fair sogo!

Ekceli entry nie dah agak basi sebab lupe dah beli sikit baju-baju si kecik.

Hehehe ampun la.. Melayan mood yg swing nie kdg2 jadikan mood kite lintang pukang gak..

Kalo ikutkan tak byk pun yang yana dah beli.. Ramai yg kte newborn tak memerlukan baju yg byk.. Maka kite ikut jela kate2 org tua n yg lebih pengalaman..

So ni la hasil sume tangkapan..


ini secara terkumpul...


meh kiter tgk secara solo

hehehe

setakat nie je baru yana beli...sikit je..huhuh.... tak shopping byk pun ... hehe~ ;)


nie sarung tgn n kaki... baru beli 2 je...

yana tak tau baby suke ke pakai...tp mak baby nie suke tgk kasut nie..kihkihkih

sotong... nak pakai tak muat... ;p


yang nie yana tak beli..nie hadiah dari OP fotobyrazali..

comel kan OP kawen yana...

siap2 dah kasi hadiah tuk baby

tq Ayie!! ;)



6 comments:

Syima Syaz said...

lyana... kasut baby tu i dah ada.mula2 beli untuk kawan punya anak.tak sempat nak bagi...skrg pakai untuk baby sendiri...

comelnyeee

Lyana MK said...

syima : heheh comel kn kasut tuh..! hikss!

Hafizaradi said...

x sbr plak nk tgu beby kuar....ibu dia apetah lg.....nyomel2s..!
mmg pn baju beby kena beli cket je...nnt rugi...dia nk besar....

Lyana MK said...

fiza : hhuhhu tu la...tak sabo jugak...skrg cam risau sakit bersalin..tp rasenyer bila dah tiba masa..comfirm nak kuarkan je!

ayjaz said...

Baju yang duck tu, medina pun ada.. :) tapi dah xmuat sebab makin besar.. heheheh

Lyana MK said...

ayjaz : i suke baju duck tuh.. comel!!