Pages

Sunday, May 15, 2011

FRAGILE!

huhuhu semakin dekat ke tarikh 3.jun.2011 semakin malas nak buat ape2 DIY...ape yg yana tak sabarkan adalah NIKAH!! moga cepat2 lah smp ke hari itu!!!

berkat doa semua....semoga majlis tuh berjalan lah dengan lancar nyer!!

hati sgt FRAGILE...di saat2 begini ..yg mane senang sangat nak meleleh air mata nie....

mungkin terlalu syg nak meninggalkan zaman anak dara yg sgt manje.....

mungkin terlalu syg nak melepaskan tanggungjawap ayah menjaga kita ke tanggungjawap suami pulak...

sesunggguh nya byk yg yana serahkan pada family berkenaan makan minum sepanjang majlis...yana mmg tak amik tau sume tuh...sebab yana yakin mereka buat yg terbaik utk anak mereka...

sgt sensitif...bila ibu menyiapkan baju2 adik2 tuk majlis tuh nanti...kan dah kater time2 nie mmg sensitif...selama nie tgk je ibu siapkan baju kami semasa nak hari raya...tapi tak pernah plak sedihnya...heheh....

saya rase sepanjang nak mengharungi 2minggu nie...adalah saat paling genting yang mana akan senang nya air mata ini mengalir tanpa paksa...

saya takkan menolak setiap apa yg ibu dan abah utarakan....dr segi idea...vendor....dan segala persiapan...saya menurut sahaja....ada sesetengah yg mana pilihan saya....saya berikan sebab mengapa itu yg saya pilih....dan mereka paham...

saya slaloo tegaskan saya bukan anak datp...saya bukan artis....saya anak ibu dan ayah saya...ini majlis kami...bukan majlis saya sahaja....byk tenaga yg menyumbang kearah kejayaan majlis ini...nak balas dengan wang ringgit mmg saya tak mampu...ucapan terima kasih berulang2 kali saja yg mampu saya ucapkan kepada mereka....sekurang2 nya jika mereka tak dpt pulangan dr penat lelah mereka....mereka rase dihargai~

saya juga perlu matang selepas ini....

saya bakal menjadi isteri org...

saya juga bakal menjadi ibu kepada anak2 saya...

jika saya tidak menjaga kedua ibu bapa saya dengan baik....bukankah semua itu akan dibalas kepada saya suatu hari nanti...

pesanan kepada semua....kita perempuan....selepas ini suami adalah PERTAMA...tetapi jangan sesekali membelakangkan keluarga anda...ibu bapa anda...kerana berkat mereka masih ada...doa mereka masih berterusan untuk kesejahteraan kita

No comments: