Pages

Thursday, November 26, 2009

Cinta Tak Bersyarat



Element – Cinta Tak Bersyarat

tak ada sedikitpun sesalku
tak bertahan dengan setiaku
walau di akhir jalan
ku harus melepaskan dirimu, ooo

ternyata tak mampu kau melupa
dalamnya cintaku yg hebat
hingga ada alasan bagimu
tuk tinggalkan setiamu, ooo

demi nama cinta
telah kupersembahkan hatiku hanya untukmu
tlah kujaga kejujuran dalam setiap nafasku

karna demi cinta
telah kurelakan kecewaku atas ingkarmu
sebab kumengerti cinta itu tak mesti memiliki

andai saja bisa kau pahami
layaknya arti kasih sejati
karna cinta yg sungguh
tiada akan pernah mungkin bersyarat, oooo

ternyata tak mampu kau melupa
dalamnya cintaku yg hebat


CINTA TAK SEMESTI NYA MEMILIKI....

so tuk pe kiter bercinta kalo bukan tuk memiliki..

kdg2 terpikir ..

CINTA kepada TUHAN adalah yg hakiki yg kekal selamanya..

tp kenapa aku masih mengejar cinta dari manusia yg aku tahu ...

cinta itu x pernah sempurna...bahkan kdg2 menyakitkan dan melukakan

huhuh...pelik kiter nie sebagai manusia..

suka mencari susah dan dgn sengaja meminta tuk di sakiti dan di lukai..

puas aku pikirkan ..

jika orang yg aku syg... lebih bahagia ngan yg lain ..

aku redha..dr dia trus idup ngan aku tak bahagia..malah melukakan hati aku ..

AKU PASRAH n REDHA..

aku bukan tamak..

aku x nak berebut..walaupun aku tau dia hak aku..

terlalu lama ..."orang tu" berada dlm setiap masa hubungan aku ..

dari dulu sampai sekarang...

sape yg harus dipersalahkan???

AKU?

KAU?

DIA?

takde sape yg harus dipersalahkan...

sebab

JODOH DI TGN TUHAN





No comments: