Pages

Thursday, November 26, 2009

Cari Jodoh..

Sebut pasal JODOH
huhu orang mengeluhhhh..
ekek cam iklan lah plak...
semlm pagi ibu ku menelepon ku...
bertanyer mengenai kisah percintaan anak nya nie...

ibu : "so ape citer skg?"
aku : "ape lagi ape..ibu carikan lah..mls lah nak cari"
ibu : "so ibu kene buat iklan lah..yg ibu ade anak dara yg comel tuk di kahwinkan"
aku : "haha...boleh gak....."
ibu : "perasaan lah nana nie....."
*erti kata lain perasan*

huhhu oh ibu ku sgt comel...
sebab tu aku sgt syg ibu ku..
kerana dlm setiap ape pun..dia tetap menyebelahi aku
tetap amik berat kepada ku ..
terpikir sejenak..
boleh kah aku jadi ibu yang baik kepada anak2 ku ..
jawapan nya
BOLEH
sebab seorang ibu akan berusaha tuk yg terbaik hanya untuk anak2 nya....
BESARNYA KASIH SEORANG IBU
ehhhhh touching plakkk...
berbalik pada isu cari jodoh...
aku serahkan pada TUHAN YG ESA
kerana ketetapan nya sudah ada...
cume masa dan bila kiter x tau
adekah dia secomel
TAKESHI SORIMACHI
yang selama nie aku tunggu...
heheeheh....
yg penting hatinya baik...ikhlas...penyayang
dan paling terpenting JUJUR dan SETIA
kalo dpt yg comel tuh kire bonus lah
hehehe
tuhan pasti dgr doa aku...
insyallah.....Amiiiinnn...



No comments: