Pages

Friday, November 27, 2009

Bisik-Bisik Restaurant + Kampung Halaman..


Malam raya aku gi lepak bersama adik2ku ngan maksu ku skali
kt Bisik-bisik Restaurant, Pt Raja
huhu sebenarnyer saje je nak lepak2 then ngan wi fi free skali..
emm susah nak meninggalkan "muka buku" lelame..
sgt kangen gitu....
hehehe dok umah npknyer ku tidooooo manjang..
baru ku sedar yg sungguh seronok berada di kampung..
yuhhuuuuuu.....
makan + tido + makan + tido
fuhhhhhhhh
*nie pun x leh sesuai tuk diet nie...*
pastuh mkn ibu ngan nenek masak..
SEDAPPPP...yummmyyyy
tp hari yang same raya korban aku dpt msg..
tentang secara rasmi nya hubungan yg aku ade
TERPUTUS...
its ok....
kalo ini yg terbaik..
aku terima.....
insyallah aku akan menemui kehidupan yg lebih bermakna...
Amiiiinnnnn...


maksu + iya

wan + nana


No comments: