Pages

Monday, March 25, 2013

tak sedar tgk2 dah 9minggu!

semalam tak bape sehat..

check up doctor n scan baby skali
so alhamdulilah ... kali nie dah npk jantung kecik berdegup sekali lagi dalam rahim nie

masih terasa cam pengalaman pertama masa mengandungkan fayyadh!
terase cam dejavu la plak.

kali nie ade jugak mual2
tp teruk sgt kali nie sebab mesti nak makan benda2 masam je... semua benda masam yg hasben makan smp kerut2 muke... aku makan selamber je.. siap ckp..."apesal tak masam nie??" then time tuh gak la hasben sibuk wat muke pelik hahaha

last2 dia kater.."hunny nak benda masam kan... tunggu dpan org buat construction perumahan or bangunan"....... mmg blur la aku kan... then dia gelak2 kater "ketiak2 org keje kontraktuh mesti masam... mesti hunny suke punyer"... hahahah hasben sengal!

tapi part yang sama ngan preggy lepas... BAU HASBEN ADALAH PALING BUSUK DALAM DUNIA!!! hahaha... muke dia pun x ley tgk... mmg mual seharian la jawapnya... huhuhu.. ape nak buat... ini angkara dia juge.. maka bertahan la yer wahai suami hahaha!

so insyallah EDD kali nie adalah 27.10.2013 :)

mak aihhh taun nie jugakk... time adik kuar... abang fayyadh da umo 1tahun 8bulan!
tapi skrg fayyadh dah menunjukkan tanda2 nak jadi abang... n dah mule pandai berdikari... hehe
tp manja kemainnnnnnn...

alhamdulilah jugak kali nie preggy xde cyst.. n semoga dipermudahkan perjalanan 9bulan ini.. Amin 

5 comments:

CikNaa said...

congrate.. geng ngandung nih.. hoho.

Allene said...

semoga dipermudahkan... =D

Nadya Zahid said...

congrats

D Yatie said...

hahahaha. kelakar lah en husbend u. mmg spesis husbend kita suka nak sengal2. :p

Shakina Farhan said...

kwn kina pun ckp wlpun beranak dekat yg sulong jd otometik berdikari..pasal masham tu mmg xbleh blah..hahaha