Pages

Monday, March 11, 2013

luahan perasaan! cara kita tak sama!

kali nie entry meroyan disamping mood aku yg ngah swing nie

aku x paham pada org...

"balik2 muke dia yg update status... "

"asyik2 gambar anak dia... "

"alah beli brg2 pun nk tayang...belagak la tuh "

korg nie kenapa? boring sgt ke life smp sibuk sgt hal org..

org yg korg kate tuh menganggu hidup korang ke?

----------------

kadang2 aku tak paham ngan org2 camni ...kenapa perlu ade rase begitu pada org lain ..  yang aku tak ley blah yg ckp tuh sume ISTERI DAN JUGA IBU..

tiap2 hari kiter punyer la doa anak kiter suami kiter jadi org yg baik jadi org yg baik

tp kenapa kiter sendiri taknak berubah ??

kalo kau rasa org yg tayang barang tuh belagak... sepatutnya kau rasa la bersyukur sama.. kau tak jadi seperti dia..kalo kau jeles dia boley beli brang mahal sepatutnyer kau rasa la sama2 bersyukur..itu rezeki dia..mungkin rezeki kau tak npk dr segi barangan... mungkn kesihatan dan kebahagiaan..

kalo kau rasa mak2 yg asyik tayang gambar anak tuh semak.. smp setiap kater anak nak bagitau semua org...ko UNFRIEND je la dia...lgpun terus terang aku ckp...dia sendiri pun x pernah kisah kau jadi kawan dia.. sumpah! *aku la tuh.. asyik tayang muke anak*

untuk pengetahuan org2 gini....setiap ape yg mereka share selalonyer memberi satu kesan istimewa dlm hidup mereka..tp kdg2 tanpe sedar membuatkan org lain tak suke... tp apedehal kan...kiter pun ade jugak yg org tak suke...bukan semua org kiter suke...n tak semua org jjuga suka kita...

cara kiter berbeza... tp belaja  HORMAT HORMAT HORMAT

sekian


5 comments:

Shakina Farhan said...

salah sorang yg asyik update pasal anak & gambar anak saya lah tuuu! haha

CikNaa said...

name pn laman sosial.kalo taknak bersosial g duduk kat pulau sengsorang..harhar..

~ NANA ~ said...

i jugak la tu suka upload pic anak...blog, instagram, facebook, semua pic anak! hahahaha

betol yana, tak semua yg kita buat org suka...kdg2 kita tulis/buat utk diri sendiri tp ada je org nk salah paham/exploitasi kita...huhu

lantak la kn

♥ ROS ♥ said...

Memang mcm tu kak org ni..sabar ye :)

cikpingu said...

sokong2... padahal org yg ckp tu kdg2 same jugak..