Pages

Tuesday, September 4, 2012

Menu bubur + brokoli + ayam + sawi




raya nie byk btul open house...tp x semua dpt pegi uhuhhu.. sebab skrg tak leh main aci redah je...nak mandikan fayyadh la...itu ini sume pasal dia dulu diberi keutamaan..

skrg dia da pandai duduk...lasak ya allah...anak lelaki kan...penat betul nak melayan..sume benda nak ditarik...nak suh baring xnak...tp kengkadang yana pun suke sakat dia..buat sore tinggi2 then nanti muke dia cebik2! haih indula anak...cepat2 la balik keje...tak sabo nak cium dia..


so kali nie menu fayyadh byk sayur hijau...bukan ape..senang sikit nak poopoo nanti...x lah dia susah nak meneran


Menu bubur + brokoli + ayam + sawi

beras segenggam 
1 pokok kecik brokoli
2-3 batang sawi
ayam sedikit 

Asal nak ajak makan je wat muke encem... 













nak makan bukak baju...kepanasan sebenarnyer dia nie... skrg kan musim panas 
*nampak nenen*


kasihan la anak...sume sudu makan dia tinggal dekat kampung

saya dah kenyang *ape masalh aku asyik amik gambo gegar je nieee*


horray dah pandai duduk!!!

1 comment:

♥ ROS ♥ said...

Boleh buat untuk adik auni nnt :)