Pages

Monday, November 24, 2014

Repair Screen Tab / HP Murah dan Cepat

ritu berderai screen tab ku wafir campak ke bilik air
dari retak kecik..merebak ke seluruh permukaan
tapi nasib baik sebb retak luar je
so xdelah sedih sgt nak kuarkan belanje yg beso...
n klo korg nyer screen retak tp masih ley relax layan fb or ig tanper rasa terganggu itu bermakna retak bahagian luar sahaja
klo jatuh retak n hp terus xley pakai itu makne retak ngan dlm sekali

so dah la tab aku adalah hadiah bersalin wafir..mestilah sedih kan..
so ku google la mana repair tab murah...ade yg 190 siap dlm masa 2hari, ade 300 siap 3hari
n mcm2 price la.. aku klo boley xnak lah tinggal hp..sebb dlm tuh ade wassap, ade telegram, ade jadual NGURUT!! kang dibuatnyer aku x perasan job masuk kang.. matik kene kecam hahaha
so aku carik dan carik , plus retak pun makin beso n beso..kihkihkih

so aku pegi kt google n jmp 1 blog yg repair ipad murah.. dah x ingt dh link blog
tq kak sebab share.. so laju2 aku call n tanyer tuk betulkan tab berapa
dia jawap "losak luar saja meh...rm150 siap 1jam" joget sakan masa aku dengo.. tp sebb masa tuhdah kul 4 ..x kuasa la aku nak gi time tuh..jem kot org balik keje...sudahnyer lepas 3hari baru aku pegi..
smp sana derang check pastuh dia kater rm120 siap 1jam... so aku gi busana mara.. gi solat.. gi cuci mata tgk baju...dlm 30minit lebih camtuh aku gi sana balik..hahah sebeno nyer xde arah tujuan klo gi sorg2... nak menyongket sogo pun xde mood...aku smp dah siap... masuk tempered glass rm60.. btulkan mic yg sedia rosak rm70 ...yeah! jimat byk plus cepat.....

recommended

WAP IN TELESHOP
Lot G88 Ground Floor
Pertama Complex
Jalan Tuanku Abdul Rahman
50100 KL

Handphone no: 012-2369916

No comments: