Pages

Friday, December 31, 2010

Selamat Tahun Baru 2011 + Pemenang Giveaway

hoho
pepagi dah bgn sebab semangat tahun baru!
malam td gi tgk bunge2 cinta..ops bukan bunge2 api kt Bukit Bintang..itu pun sebab join derang keje...hehehe sambil2 tuh minum air ler bebeh! hehe
okey...

tahun 2010 byk suke duke yg aku lalui....dimana aku dtg nyer org baru dalam hidup aku yg memberi seribu satu kasih syg...serta pergi nya juga org tersayang dalam famili aku....

maka...

aku harap...tahun 2011 adalah tahun kebahagian yg mana memberi seribu makna dan berkat di dalamnya.....hoh tetibe sayu plak hati teringatkan arwah atok....sob sob.....tak tertahan mengalir gak air mata niee!!! Aku rela kehilangan apa saja barang dalam dunia...tp bukan mereka2 yg aku syg dalam famili....tp aku kene percaya qada dan qadar bahawa mereka adalah pinjaman....alhamdulilah segala pesanan dan nasihat...sentiasa tinggal dalam ingatan

okey!!
twist mood.....
giveaway tuk 2 penerima yg bertuah dah diedarkan!!

liana giveaway
peach + kaler2 sedondon hantaran

Filzah Giveaway
merah hitam

pikir nyer pikir pasal nak gubah sireh junjung tuk liana...tetibe dtg idea...teng tereng!!!

sireh junjung moden! ;) cantik tak!!!

okey! tuk selebihnyer...gambo2 hantaran nie korang leh check kt GADIS DAN BUNGE yer!! tp skrg lum upload... nak gi kuar sat jalan IKEA cari hadiah kawin!!!!


okey meh citer balik pasal celebrate new year malam td

posing sat b4 kuar!!

mas + me yg tolong jage sat kt kaunter extra heeheh

pastuh ngah syok2 tgk bunge api!!
tetibe derang bwk naik ler sorang cina nie ngan kawan2 dia...ngan kpala dah darah2
rupenyer dia ngah jalan2 lepak2...tetibe ade 1 botol yg derang wat main spray2 tuh kene kepala dia...DI INGATKAN....bocor ok kepala dia...berlubang....atas bantuan sume...kepala dia di balut dulu sementara nak bawak gi sepital tuk jahit...ish2...bahaya kan...baik2 suke n jadi duke plak! well permulaan tahun tak bp indah!!!


sibuk intai2

okey
kawan2
selamat tahun baru!

azam yana
KURUS KURUS KURUS!!

kih kih kih

azam korangg???

okey tata ~

No comments: